Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 19 Μαρτίου 2021

 

Ενημερωτική Ανακοίνωση Τηλεφωνική Γραμμή Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης 10306

Δωρεάν και Ανώνυμη 24ωρης λειτουργίας Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη Γραμμή Ψυχοκοινωνικής υποστήριξης 10306, που λειτουργεί ανώνυμα και δωρεάν, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Υγείας, την επιστημονική καθοδήγηση της Α’ Ψυχιατρικής Κλινικής του Αιγινητείου Νοσοκομείου, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, και υποστηρίζεται οικονομικά από το Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος-Μέγας Δωρητής.

Η Γραμμή αφορά το Πανελλήνιο, και λειτουργεί όλο το 24ωρο, όλες τις ημέρες της εβδομάδας, καθόλη τη διάρκεια του έτους και είναι έτοιμη να ανταποκριθεί σε κάθε αίτημα στήριξης οποιουδήποτε προσώπου αισθάνεται την ανάγκη να μιλήσει σε πρόσωπο αρμόδιο, ειδικό, να ακούσει ό,τι και αν έχει να του πει.

 Αφορά 3 επιλογές:

 Επιλογή 1-Ψυχολογική βοήθεια, Ψυχιατρική υποστήριξη

 Επιλογή 2-ΨυχοΚοινωνικά θέματα

Επιλογή 3-Θέματα που αφορούν την Οικογένεια, Παιδιά και Εφήβους

Η Γραμμή 10306 δημιουργήθηκε για να μπορεί ανά πάσα στιγμή, σε οποιαδήποτε γωνιά της Ελλάδας και για οποιοδήποτε λόγο (ένταση, ταραχή, δυσανεξία, ανασφάλεια, απειλή, φόβο, πανικό, απογοήτευση, απελπισία, μοναξιά, κ.λπ.) οποιοδήποτε πρόσωπο, οποιασδήποτε ηλικίας, να αποζητά στήριξη, ενθάρρυνση ή/και ψυχική ανακούφιση

.Η Επιστημονική και Συντονιστική Ομάδα Έργου της Γραμμής «10306»

 Χαράλαμπος Παπαγεωργίου, Καθηγητής Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ, Δ/ντής Α΄ Ψυχιατρικής Κλινικής

Μαρίνα Οικονόμου, Καθηγήτρια Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ

Ελένη Λαζαράτου, Καθηγήτρια Παιδοψυχιατρικής, ΕΚΠΑ

 Φραγκίσκος Γονιδάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχιατρικής, ΕΚΠΑ

Θεοδώρα Σκαλή, ΕΔΙΠ Ψυχολογίας, Msc, PhD, ΕΚΠΑ

 Μενέλαος Θεοδωρουλάκης,PhD Κοινωνικής Πολιτικής και Κοινωνικής Ανθρωπολογίας,Πρόεδρος Ομοσπονδίας «ΑΡΓΩ»

 Κωνσταντίνος Κοντοάγγελος, Ψυχίατρος επί θητεία, PhD, Αιγινήτειο Νοσοκομείο, ΕΚΠΑ

Τετάρτη 3 Μαρτίου 2021

Αναστολή λειτουργίας Νηπιαγωγείου Καραϊσκάκη

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα της επιδημίας στο νόμο Αιτωλοακαρνανιας, απο αύριο Πέμπτη 4/3/2021 μέχρι και την 15η Μαρτίου, το νηπιαγωγείο μας θα παραμείνει κλειστό. Για την τηλεκπαιδευση ισχύει ο σύνδεσμος Webex που χρησιμοποιήθηκε την περίοδο Νοέμβρη-Δεκέμβρη. Ενημέρωση για το ωράριο της τηλεκπαιδευσης θα γίνει άμεσα. Δεδομένου ότι από 1η έως και 20 Μαρτίου είναι η περίοδος εγγράφων, παρακαλούνται οι γονείς που έχουν παιδιά για εγγραφή στο νηπιαγωγείο, είτε για τα παιδιά που θα εγγραφούν στο δημοτικό και θα πρεπει να τους χορηγηθεί η βεβαίωση φοίτησης, να επικοινωνούν στο κινητό 6986586785 κα Αλεξανδρα Κουμελη, προκειμένου να κλίνεται ραντεβού.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2021

Εγγραφές στα νηπιαγωγεία 2021-2022

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ

Σύμφωνα με την παρ. 4 του άρθρου 6, του ΠΔ 79/2017 (Α 109) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 44 του ν. 4777/2021 (Α 25) οι αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, για το σχολικό έτος 2021-2022 θα πραγματοποιηθούν από 1 έως 20 Μαρτίου 2021.

Οι  αιτήσεις εγγραφών στα δημόσια Νηπιαγωγεία Γενικής Παιδείας, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, γίνονται μέσω ηλεκτρονικής εφαρμογής με Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής.

Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής υποβάλλουν οι γονείς/κηδεμόνες για το Νηπιαγωγείο που ανήκει το νήπιο-προνήπιο, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας τους σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

Η διαδικασία εγγραφής γίνεται ως εξής:

Σύμφωνα με το άρθρο 2 της υπ’ αρ. πρωτ. 53128/Δ1/2020 (Β 1767) ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Επικρατείας αρμόδιο για θέματα Ψηφιακής Διακυβέρνησης, για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου οι γονείς/ κηδεμόνες πρέπει να ακολουθήσουν τα εξής βήματα:

 · Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.

· Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).

· Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία τους αίτησής του. Για την υποβολή τους αίτησης οι γονείς/κηδεμόνες συμπληρώνουν διαδοχικά τα ακόλουθα: α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή (παρ. 2 του άρθρου 2 τους ΚΥΑ 53128/Δ1/2020 (Β 1767). Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή, β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, τους λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας, γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια τους συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. Δ) εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής, ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και στ) επιλέγουν τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου»

Μέχρι τις 20 Μαρτίου, οι γονείς προσκομίζουν στο νηπιαγωγείο:

Α. το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/ρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.

Β.εάν επιθυμούν τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα ή/και στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής.

Γ.  Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή

Δ. Βιβλιάριο Εμβολίων, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, από το οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα εμβόλια που προβλέπονται και είναι ενταγμένα στο Εθνικό Πρόγραμμα Εμβολιασμών

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση, το τηλέφωνο του σχολείου είναι 26460-45003, κα Κουμέλη Αλεξάνδρα.

Τετάρτη 2 Δεκεμβρίου 2020

Συμβουλές για μια...δημιουργική καραντίνα....

 




Η ζωή μας έχει μπει για τα καλά σε ρυθμούς...καραντίνας. Τα σχολεία μας κλειστά, οι δάσκαλοι μακριά από τους μικρούς μας μαθητές και οι μικροί μαθητές μακριά από τους φίλους. Ιδιαίτερα αυτές τις μέρες λίγο πριν από τα Χριστούγεννα το κλίμα είναι γιορτινό, στα νηπιαγωγεία υπάρχει μια όμορφη και δημιουργική αναμπουμπούλα, με κατασκευές πολλές και λαμπερές, προετοιμασία γιορτών με λαμπερά κουστούμια, τραγούδια, χορό και πολύ γκλίτερ...που μας ακολουθεί παντού και μαρτυρά την ανάγκη που έχουμε μικροί, αλλά και μεγάλοι για λίγη μαγεία και...λάμψη....
Φέτος είναι όμως ένας ιδιαίτερος Δεκέμβρης. Δε θυμίζει σε τίποτα όλα αυτά που γινόταν άλλες χρονιές....Παρόλα αυτά, δε θα το βάλουμε κάτω και τη μαγεία και τη λάμψη, το παραμύθι και τη δημιουργικότητα θα τα φέρουμε στα σπίτια μας, για χάρη των παιδιών μας , αλλά και...όχι μόνο....
Ας γίνουμε όλοι παιδιά, ας χαμηλώσουμε λίγο και ας περάσουμε καλά.... Η συνταγή? Παρακάτω...
Όλα σε υπερθετικό βαθμό....σε μεγάλες δόσεις.
Διάθεση για παιχνίδι....Επιτραπέζια, ζωγραφική πλαστελίνες , μαξιλαροπόλεμο κι οτιδήποτε μπορεί να γίνει πάνω στα χαλιά μας....Με προσοχή όμως! 
Δημιουργικότητα....Μπουκαλάκια, βαζάκια, πηλό, κορδέλες, κουμπιά, κεριά, υφάσματα, γιρλάντες, χαρτόνια και φτιάχνουμε από χριστουγεννιάτικο δέντρο ( όπως στη φωτογραφία παραπάνω που έγινε από ένα χαρτόνι, γιρλάντα, κόλλα και στολίδια), μέχρι κηροπήγια, διακοσμητικά για όλο το σπίτι....
Ανάγνωση παραμυθιών, χριστουγεννιάτικων. Υπάρχουν τόσα πολλά, αστεία, συγκινητικά, διδακτικά, με οικολογικά μηνύματα, με εικονογράφηση πολύχρωμη, αστεία, ρεαλιστική, παραμυθένια....για όλα τα γούστα. Τι ωραιότερο λοιπόν από το να φτιάξουμε ένα ζεστό κακάο (ή καλάο όπως λέει ο λατρεμένος Τριβυζάς στη Φρικαντέλα) και να καθίσουμε κάτω στο χαλί γύρω από του χριστουγεννιάτικο ΄δέντρο (ή γύρω από το τζάκι οι πιο τυχεροί) και να διαβάσουμε παραμύθια.....Να δραπετεύσουμε σε κόσμους μαγικούς, με όχημα και οδηγό το έλκηθρο του Αη Βασίλη και τον Ρούντολφ....
Διάθεση για χουχούλιασμα στον καναπέ όλη η οικογένεια, παρακολουθώντας χριστουγεννιάτικες ταινίες. Όλα αυτά δεν κοστίζουν τίποτα, αλλά αξίζουν όσο τίποτα....
Κι ας ελπίσουμε του χρόνου, τέτοια εποχή, οι τάξεις μας και τα σχολεία μας να είναι πάλι ανοιχτά και να βρίσκονται τα παιδιά και οι δάσκαλοι στο φυσικό μας χώρο και να κάνουμε πάλι τόσα πολλά κι ακόμη περισσότερα για να βγάλουμε και τα...σπασμένα του 2020!
Καλές γιορτές με αγάπη και υγεία!!!

Σάββατο 14 Νοεμβρίου 2020

Παιδιά και καραντίνα


 ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΙΚΡΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ

ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ.
(Written by Joy D. Osofsky, PhD & Harold J. Osofsky. M.D., Ph.D. 'Terrorism and Disaster Coalition for Child and Family Resilience' .Το κείμενο αυτό δημοσιεύτηκε στην ιστοσελίδα της Διεθνούς Ψυχαναλυτικής Ένωσης (IPA) και μεταφράστηκε στα Ελληνικά από την κα Αμίνα Μοσκώφ , κλινική ψυχολόγο και υποψήφιο μέλος της Ελληνικής Ψυχαναλυτικής Εταιρείας.)
Ο κοροναϊός (Covid-19) είναι μια πανδημία. Το ευτυχές είναι ότι πολύ λίγα παιδιά έχουν αρρωστήσει και από αυτά η πλειοψηφία αποτελούν ελαφρές περιπτώσεις. Εκείνο όμως που επηρεάζει πολύ τα παιδιά είναι η καραντίνα και το άγχος των γονέων και γενικότερα των ενηλίκων που τα περιβάλλoυν. Οι ενήλικες έχουν την τάση να πιστεύουν ότι τα παιδιά δεν αντιλαμβάνονται τις αλλαγές και το διάχυτο άγχος που επικρατεί, και τείνουν να παραγνωρίζουν την μεγάλη παρατηρητικότητά τους και ευαισθησία τους προς ότι συμβαίνει γύρω τους. Ας δούμε μερικούς από τους τρόπους που αντιδρούν τα παιδιά και πώς μπορούμε να τα βοηθήσουμε. Συνήθεις παιδικές αντιδράσεις στο τραύμα:
1. Συχνό κλάμα, υπερκινητικότητα, δυσκολίες στον ύπνο και κατά τη διάρκεια του ύπνου, εφιάλτες, προσκόλληση προς τους σημαντικούς άλλους, φόβος αποχωρισμού από τους σημαντικούς άλλους, επαναλαμβανόμενο παιχνίδι (μπορεί να επαναλαμβάνουν ξανά και ξανά κάτι που άκουσαν, μπορεί να επιδεικνύουν ιδιαίτερη φροντίδα για τις κούκλες τους ή τα χνουδωτά ζωάκια τους, πχ να τα κρύβουν, να τα σκεπάζουν).
2. Μερικά παιδιά μπορεί να γίνουν πολύ επιθετικά και θυμωμένα. Άλλα τείνουν να αποσύρονται από κάθε αλληλεπίδραση. Κάποια μπορεί να συμπεριφέρονται σαν να είναι μικρότερα από την ηλικία τους, να λερώνουν τον εαυτό τους, να ζητάνε μπιμπερό αντί για ποτήρι, να ζητάνε παιδική κρέμα ή και να αρνούνται να φάνε, ή να μιλάνε όπως τα μικρότερα παιδιά.
3. Τα παιδιά είναι ιδιαίτερα ευαίσθητα στην ψυχική πίεση που βιώνουν τα άτομα που τα φροντίζουν. Επηρεάζει την ικανότητα τους να διατηρήσουν σταθερό το επίπεδο λειτουργείας τους και επηρεάζει και τα συναισθήματα τους. Τις περισσότερες φορές δεν μπορούν να μιλήσουν για τον φόβο τους και την αναστάτωση τους. Οι ενήλικες μπορούν να τα προστατέψουν μόνο εφόσον έχουν συνείδηση της θλίψης των παιδιών.
ΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ
1. Διατηρήστε ένα πρόγραμμα. Η διατήρηση μιας ρουτίνας είναι πάρα πολύ σημαντική για τα μικρά παιδιά. Οι καταστροφές, η ακούσια απομόνωση και άλλες τραυματικές καταστάσεις τείνουν να αναστατώνουν το πρόγραμμα τους. Όταν καταφέρνουμε να δημιουργήσουμε καινούργιες σταθερές συνήθειες ή να επαναφέρουμε κάποιες από αυτές που έχουν αναστατωθεί δημιουργούμε για το παιδί μια αίσθηση ασφάλειας. Είναι ιδιαιτέρως βοηθητικό να τηρούμε σταθερές ώρες στα γεύματα και στις ώρες ύπνου, να ορίζουμε μια συγκεκριμένη ώρα που θα παίξουμε μαζί τους, που θα τους διαβάσουμε ή ακόμα που θα τραγουδήσουμε μαζί τους.
2. Υποστηρίξτε τα παιδιά σας. Η υποστήριξη των γονιών και των σημαντικών άλλων έχει ιδιαίτερη αξία κατά την περίοδο αλλά και αμέσως μετά το τέλος μιας μεγάλης κρίσης. Οι γονείς μπορεί να είναι ωσεί παρόντες αλλά όχι πραγματικά συναισθηματικά διαθέσιμοι, κατακλεισμένοι οι ίδιοι από μεγάλη ψυχική πίεση. Έχει πολύ μεγάλη σημασία να προσφέρουν ψυχικό χώρο και χρόνο στα παιδιά με στόχο να τα ηρεμήσουν και να τα καθησυχάσουν.
3. Προσφέρετε επεξηγήσεις περί των αλλαγών. Τα μικρά παιδιά μπορεί να μην καταλαβαίνουν τον λόγο που άλλαξε κάτι (το γιατί να μην μπορούν να βγουν εξω να παίξουν με τους φίλους τους) αλλά τουλάχιστον η επικοινωνία μαζί τους θα τα βοηθήσει να νιώσουν υποστηριγμένα. Έχει σημασία οι επεξηγήσεις μας να προσφέρονται σε γλώσσα κατάλληλα προσαρμοσμένη στην ηλικιακή ομάδα στην οποία απευθύνονται. Κρατάμε τις επεξηγήσεις μας απλές.
4. Φροντίστε τον εαυτό σας. Αυτό είναι πολύ σημαντικό. Ακόμα και όταν τα παιδιά δεν είναι απευθείας εκτεθειμένα στο τραύμα, συναισθάνονται το στρες που έχει καταβάλλει τα μεγαλύτερα παιδιά και τους ενήλικες στο σπίτι.
5. Αν τα μικρά παιδιά έχουν σταλεί να φιλοξενηθούν από μέλη της οικογένειας σε μια άλλη πόλη είναι πολύ σημαντικό να επικοινωνούμε μαζί τους όσο πιο συχνά γίνεται μέσα στην ημέρα αλλά και πριν την ώρα του ύπνου. Εάν παραμένουν σπίτι καλό είναι να επικοινωνούν με άλλα παιδάκια μέσω των ηλεκτρονικών μέσων.

ΥΓ. Ευχαριστώ πολύ τον ψυχολόγο του Κέντρου Κοινότητας του δήμου Ξηρομέρου Θανάση Καλογερόπουλου για τη διάθεση του άρθρου.

Φθινόπωρο








 Το φθινόπωρο προχώρησε για τα καλά....Κι εμείς με τα υλικά που μας δίνει απλόχερα η φύση φτιάξαμε τη μάσκα του φθινοπώρου, την κυρία Φθινοπωρίνα, στάμπες από φύλλα και δεντράκια...

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2020

Ελιά

 


Ελιά









 Είναι Νοέμβρης. Ζούμε στο Ξηρόμερο Αιτ.νίας, έναν ευλογημένο τόπο, με υπέροχη φύση ή οποία μας δίνει τον υπερπολύτιμο καρπό της ελιάς. Η ελιά, και το ελαιόλαδο που αποτελούν  ίσως το σημαντικότερο στοιχείο της μεσογειακής διατροφής και που καλλιεργείται και χρησιμοποιείται στην Ελλάδα, τη νότια κυρίως, από την αρχαιότητα. Η χρήση της, εκτός από τη βρώση, είναι γνωστή στη φαρμακευτική από τα αρχαία χρόνια. Το project μας ξεκίνησε και συνεχίζεται μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, μετρήσαμε ελιές, φέραμε ελιές στο σχολείο, φάγαμε ελιές, δοκιμάσαμε λαδάκι, ενώ εκφραστήκαμε καλλιτεχνικά με αφορμή την ελιά και χρησιμοποιώντας ελιά. Γίναμε και μάρτυρες της επεξεργασίας της ελιάς στο ελαιοτριβείο στο Βασιλόπουλο. Ένα υπέροχο ταξίδι, μάθησης και δημιουργίας μέσω της ελίτσας μας....

ΟΧΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ

ΟΧΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων : "Σώσε το δάσος , είναι πηγή ζωής", οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας έφ...