Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 4 Ιουνίου 2021

Project Πειρατές.









 Το να δουλεύεις ένα project στο νηπιαγωγείο μπορεί να είναι κουραστικό, παρόλα αυτά ιναι εξαιρετικά απολαυστικό μιας και το αποτέλεσμα της μαθησιακή διαδικασίας σε δικαιώνει. Η μέθοδος αυτή ουσιαστικά είναι η διερεύνηση ενός θέματος ομαδοσυνεργατικα, ενώ η αρχική ιδέα καθώς και πολλά στοιχεία της υλοποίησης είναι ιδέες των παιδιών. Απλά πρέπει να έχεις  τις "κεραίες" σου ανοιχτές, να εντοπίσεις τι είναι αυτό που ενθουσιάζει τα παιδιά καθώς και τον τρόπο που θα το εκμεταλλευτεις διδακτικά μαθησιακή. Ειδικά σε μια δύσκολη φάση όπως αυτή που περνάμε τώρα, που τα παιδιά είναι κουρασμένα και κάπως από συντονισμένα από τις καραντίνες κα η μαθησιακή διαδικασία όσο προχώρα το καλοκαίρι δυσκολεύει. 

Με αφορμή λοιπόν έναν χάρτη κρυμμένου θησαυρού, που είχε προκύψει από προηγούμενη μαθησιακή εμπειρία, μας προέκυψε το project Πειρατές. Φτιάξαμε καπέλα, ακούσαμε τραγούδια, παίξαμε παιχνίδι κρυμμένου θησαυρού μαθαίνοντας να γράφουμε λέξεις και να κατανοούμε τον κοινωνικό χαρακτήρα του προφορικού κα γραπτού λόγου και καταλήξαμε να παίζουμε με μπαλόνια, αφού αυτός ήταν τελικά ο θησαυρός μας. 

Μια γεμάτη και ποιοτική μέρα στο σχολείο μας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΟΧΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ

ΟΧΙ ΦΩΤΙΕΣ ΣΤΑ ΔΑΣΗ Στα πλαίσια του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων : "Σώσε το δάσος , είναι πηγή ζωής", οι μαθητές του Νηπιαγωγείου μας έφ...